Uppvisning återigen

Ja herregud ja, dagen var lördag och platsen var återigen Amsberg och gokart. Gänget var Maskinen, Oh Ah, 16, 16:s flickvän samt Hansen. Ett tidskval där jag var oerhört överlägsen gjorde att vi startade i omvänd ordning i finalen. Men trots att jag fick starta sist, så var jag förbi hela fältet efter 1,5 varv och sen var defileringen total tills pajasen i skjulet vinkade målflagg efter 12 varv. Övriga gänget rullade in mellan 20 och 30 sek senare.

Hem och tog en snabbdusch för att sedan ta sig till The Black Mansion för att se sista halvan av Man City och Arsenal och vafan händer. Emmanuel Fittan Adesugminkukbayor horar ut sig ordentligt och pissar på Arsenals klubbmärke. Hoppas att nån märker den lilla fittan för livet. Hade jag varit ett Cityfan, så hade jag älskat det, men nu är jag inte det och därför anser jag att han är ett jävla papper.

Tur att dom har relaxavdelning på The Mansion, som man fick peta ner sig i efteråt och bara hitta deget i jacuzzin och bastun annars hade nog inte teven varit vid liv i detta nu. En riktigt trevlig kväll med bra käk och en alltid så klassisk "jag har aldrig". Slutade med att det var jag, farsan och höstformen kvar och vad händer då? Jo, då ska dom köra något slags musikmaraton med sina favoritartister. Farsan (Elvis) Höstformen (Lasse Stefanz). Så i närmare en timme så är det varannan Elvis och varannan Lasse. Skjut mig!

Ville bara passa på att säga att det är en lugn vecka på jobbet denna vecka. Bara 80 timmars jobb, så det får anses som semester för en annan.

Champions League i veckan och man måste bara älska att Zlatan ska tillbaka till Giuseppe Meazza och förhoppningsvis så gör han en fitta dvs en Adebayor.

Nej vem har tid att sitta här....inte jag iaf...

Glömde att skriva detta tidigare, så jag lägger till det nu. Folk som går och förlovar sig efter att bara ha träffats i ett par veckor upp till ett par månader, det är inte ok nånstans! Nu vet jag två st som har gjort detta inom loppet av ett par veckor bara. Kom inte och säg att man vet detta redan efter en månad. "Jag har aldrig varit så kär" och såna kommentarer till höger och vänster. Skjut mig! Det är klart allting känns bra i början av ett förhållande när man är nykär. Den riktiga prövningen kommer när det nykära släpper och man får börja kämpa lite. Då är det mer accpeterat att förlova sig. Inom ett par månader är precis som jag sa inte okey nånstans...



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hörre du! Elvis är en av de bästa artisterna någonsin!! Sjukt bra musik!

2009-09-14 @ 14:41:57
URL: http://sofialine.webblogg.se/
Postat av: Maskinen

Ja men varannan Lasse är ju fan inte kul nånstans!

2009-09-14 @ 15:02:40
Postat av: Sara

Håller med totalt...vänta ett par månader tills smekmånaden är över...haha sen är det andra bullar om man fortfarande älskar varandra..haha

2009-09-14 @ 16:34:13
Postat av: Maskinen

Ett år är absolut minimum...0-2 månader är fjortis

2009-09-14 @ 17:32:44
Postat av: saralin

du är bara SÅ bitter crille. :D

2009-09-15 @ 19:49:02
Postat av: Maskinen

Jag är alltid glad....

2009-09-16 @ 08:10:23
Postat av: MeMi

Nu ska man väl varken förringa Lasse eller Elvis.

Ser man krasst på saken så är dom ju båda föregångare till Shakira, bara på lite olika sätt.

2009-09-16 @ 15:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0