Maskinen fyller 10950.....dagar

Maskinen aka Giganten aka Diamanten aka The Great One har passerat 30 bast. Man är bara så gammal som man gör sig säger dom och här nedan är ett par exempel på att Maskinen INTE är 30.

* Det ungdomliga utseendet (Han ser helt magisk ut och tillsammans med den fantastiska kroppen så ser han inte ut att vara en dag över 22)

* TV-spelandet (Tydligen så gör ett par timmar om dagen att han ser ut som Gud)

* Sporadiska besök på Rosa Fågeln (Är dom små så får man ta två)

* BMW:en aka Gajen aka Kebabraketen (Inte en trosa är torr när han är ute med penisförlängaren som han egentligen inte behöver)


Sen ett gäng saker som gör att Maskinen ÄR 30.


* Överlägsenheten (Han är helt överlägsen när det kommer till kunskap inom alla områden)

* Livserfarenheten (Det som inte Maskinen har gjort eller besökt är inte värt att besöka)

* Kuken (Det är något djuriskt över den och den verkar aldrig sluta växa)

* Ekonomin (Kommentarer överflödiga)

* Antal dagar på arbetet (10000 av 10950....konstant jobbande i 27 år nu)


Konstant huvudvärk, feber och tandvärk i 2 veckor nu, så jag kände att det var dags att ta tag i detta idag på min 30-årsdag. Ringer till min vårdcentral och berättar att man är nära döden...ingen sömn på 2 veckor osv och vill att dom ska ta några prover på den här vältränade världskroppen. Får till svar att dom inte tar emot patienter med dom symptomen utan att jag får gå till en sjukgymnast och träna på avslappningsövningar istället. Jag frågar om hon skojar med mig och får till svar att hon inte skojar. Asså jag ska inte lära mig att ta kukar i röven hos nån jävla sjukgymnast svarar jag samtidigt som jag står på mig mellan 5-10 ggr att jag känner att det är något annat som är fel och att jag vill testa snabbsänkan för att kunna utesluta olika saker. Blir tvungen att fråga till slut om hon vägrar mig vård och då svarar hon att nej det gör vi inte. Jo men det gör ni väl för fan....kom hit så ska du få se på nån jag ska snabbsänka tänkte jag för mig själv. Jag vill träffa en doktor säger jag varpå hon svarar efter många grymt och stön...på fredag kl 14. Jaha, ni har ingenting närmare än så menar du säger jag. Jo, men det är inget vi kan ge till patienter med dessa symptom bara sådär. Jaha, du menar nån som har symptom på något som stämmer in på en eventuell hjärntumör svarade jag och smekte på luren i hennes öra. Vad ska man säga....vilken idiot.

Knullguden var här och hade stor show i helgen. Förhoppningsvis får vi höra mer om Knullguden framöver!

Här har ni den bästa låten just nu....Ett till tecken på att jag inte är 30 kanske



//Maskinen


Kommentarer
Postat av: PDY

Hjärntumör... Och sen säger de att google är din vän. Snacka om att internet har fått hela mänskligheten att självdiagnosticera.

2010-04-26 @ 18:17:55
URL: http://netdoktor.se
Postat av: 10

Latmask heter det! inte hjärntumör!

2010-04-27 @ 09:45:20
Postat av: Maskinen

Solklar tumör

2010-04-27 @ 13:29:23
Postat av: ssk

Låter som du dras med nåt i bihålorna kära du! Det kan förklara båda tandvärk, feber och huvudvärken!



2010-04-28 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0