Hata Bajen från söder..

Regnet kissar ner på ett sånt sätt som förhoppningsvis Brage ska kissa ner pisset ifrån söder senare under kvällen. Tyvärr så tror jag att regnet innebär att Brage förlororar intäkter för mellan 1500-2000 pers. Tyvärr så tror jag även att regnet ger Hammarby en större chans till vinst då det ska bombas långt på Hallenius hela tiden. Dock så var just nämnde Hallenius ett litet osäkert kort inför dagens match efter gårdagens träning. Skulle fallet vara så att han missar matchen, då är södertattarna chanslösa.

Skulle vilja jämföra Hammarbyfans som inte är ifrån 08-området, med fjortisbrudarna som stod och drog munbloss på högstadiet. Dom trodde att det var coolt att stå där och dra munbloss och detsamma gäller för alla sk bajenfans utanför 08. Det blir bara så jävla töntigt. Önskescenariot måste vara att Tappert avgör matchen i 94:e med en guds hand i kassen som står mot östra läktaren (där bajenklacken står) och antingen kör Arsjavinmålgesten, dvs det hyschande fingret, alternativt handen bakom örat som en sk lyssningsmålgest. Det är bara att hålla tummarna!

Vad är det som händer med en förare när man får en bil framför sig med en övningskörningsskylt på? Jag blir förvandlad och ska upp så tight som möjligt bakom den och bara hetsa övningsköraren som givetvis sitter med händerna "tio i två" Det här har man nog med sig ifrån sin egen övningstid, då man ständigt hade en bil i arslet. Det är inte som nu, då man bara har 50-årig gubbkuk där bak. Ja jag vet inte vart detta hets kommer ifrån egentligen, då man t o m ser nån jävla scout eller orienterare som ska upp i röken på den gröna skylten framför. Det är för att dom kör så sakta kanske vissa säger. Då ber jag er att tänka om en gång till....för det är inte det rätta svaret. Tror mer att man ska försöka visa nån slags överlägsenhet eller något. Som att man skulle hävda sig när det kom en ny elev som skulle börja i ens klass. Det var ju som att det stod "övningskörning" på ryggen på stackarn när han klev in....

Nej nu ska jag peta i mig i kanoten och paddla neråt Vallen...



//Maskinen


Kommentarer
Postat av: Maskinen

Ja vad ska man säga.....MASKINEN

2010-08-18 @ 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0