Super Bowl XLIV

Nu var det ett år sen det var en vansinnig rapportering ifrån 45:an. Det är givetvis fjolårets Super Bowl vi talar om. Då var det nästan fullt hus på 45:an....det är det inte nu. Det är jag och en popcornsskål. Meriksson vek ner sig...han skulle tydligen vara barnvakt imorrn. #16 gullar med frugan i nya huset i Gustafs...förövrigt så är det en kopia på min 45:a dom har gjort där ute.

Så man får helt enkelt göra det bästa av situationen, trots uteblivet folk och en dunderförkylning, för detta är inget jag missar för något i världen...årets största idrottsevenemang publikmässigt.

Kollade en rulle med Sonic nu precis innan Kickoff. Up in the air med George Cloney. Klassrulle måste jag säga. Något som inte var klass överhuvudtaget var det vi såg innan. Vi såg när Chelsea och framför allt Didier Drogba kissade ner Gunners å det grövsta på Stamford Bridge. Det som gladde, var Abramovic uttalande efter matchen. Jag citerar: "Mycket talar för att vi kommer att byta bort Drogba rätt av mot Bendtner (aka Zlatan) då jag anser att Niklas är yngre och går en lysande framtid till mötes". Tack för kaffet säger jag bara! Drogba mot Bendtner är taget alla dagar i veckan.

Nej nu är det dags för kickoff på Sun Life Stadium i Miami!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Meriksson

Det roliga är att jag också sitter själv med en popcornskål och ser matchen i skrivande stund :)

2010-02-08 @ 01:20:06
Postat av: Maskinen

Vilken jävla fitta

2010-02-08 @ 21:53:19
Postat av: 16

dlp

2010-02-16 @ 00:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0