Maskinguruoraklet kor lilla kissen i Palolem

Det kom en kansla till Maskinen i torsdags...en kansla att det var dags att lagga ett lir. En trippel till 18 ggr pengarna spelades for en femhunka och vips nar jag smog in resultaten igar morse, sa kunde jag konstatera att jag var 9k rikare pa kontot. Man ska alltid folja och lita pa kanslan. Kanslan fanns kvar igar fredag, sa jag tankte att varfor inte...letar upp en dubbel...Elfenbenskusten -1 och den tyska tanken Bayern Munchen -1. In med 250 pa den och vips nu nar jag kollade...3-1 Ivory Coast och 2-0 Bayern Munchen och lite over 2k till in pa kontot!

Detta kommer att firas med ett gang kalla pelsner samt x antal drinkar i 35-graders varme nere pa stranden. Ska snart kika in pa Unibet och se om det ar vart att lagga nagot lir idag. lite over 11k plus pa tva dagar far anses som OK.

Ville bara beratta det for er.....era papper!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Godmorgon på dig:)

Hoppas du får en bra dag:)

Kram

2010-01-16 @ 06:51:22
URL: http://emmeliluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad satte du för trippel?

2010-01-16 @ 13:37:29
Postat av: Maskinen

Hcp Angola, Hcp Udinese och 2:a pa Vasteras i bandyn borta mot Villa

2010-01-17 @ 06:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0