Äntligen är det över

P&L alltså. Något mer som verkar vara över för min del är ju den sk semestern. Inringd på jobb idag igen....det tog längre tid än jag trodde...hela 12 dagar. Nytt personligt!

Tillbaka till festivalen igen. Listade 2 band innan festivalen, men lägger nu till Hoffmaestro på den listan. Vilken show dom bjuder upp till när dom äntrade Fantasia 1500 i torsdags! Torsdag kväll var det KENT:s tur och dom levererar en magisk tillställning där 747 och Mannen i den vita hatten är något utöver det vanliga!

Sen var det då dags igår då för det största som har hänt Borlänge sen Inter gästade Domnarvsvallen för UEFA-cupmöte 1988. Världsartisten Jay-Z med frugan Beyoncé tog mark på Dala Airport ca 2230 igår kväll och eskorterades in till festivalen utav 4 polisbilar och två mc-poliser. Magi redan där. Maskinen började sin vandring ifrån stan timmen senare med destination Utopia i siktet. V1 börjar tjafsa med folk som har "sittpaxat" platser...inte ok enligt oss. Vi skiter i dom och tar oss ännu närmare scenen vi landar till slut ca 10 meter ifrån golvet vilket får anses som godkänt. Vi hittar bra rytm till förlåtarna, klockan räknar ner ifrån 10 minuter. Det är då jag känner något blött och varmt på benet. Vänder mig om och där står en dyngad Killa och försöker prickskjuta sitt piss i en flaska. Det går inte spec bra så han sprider det ist och vi får genast ett hål på golvet på 1,5x1,5m. Lilla tumultet uppstår när folk ska spöa honom och mitt i detta så sätter han ju en magisk armbåge i ansiktet på Maskinen. Tackar, sa jag samtidigt som den store klev ut på Utopia och som han gjorde det. Det var 80 minuters g-punktsmassage ifrån Jay-Z sida. Jag har sett sjukt med konserter i mina dagar, men det här slår nog det mesta. Får tacka för uppvisningen Jay! Nu kommer jag ju dock få äran att se honom igen, då tillsammans med Eminem på Yankee Stadium i september....TACKAR! Allt annat förutom dom artister jag har nämnt, var helt jävla värdelöst. Ni måste höja er nu!!!!!!!!

Man har sett många sjuka avsnitt av Goth & Kral, men jag undrar om inte det senaste är det sjukaste. Niklas Sandberg gästar studion och man bara ser på honom hur lite han vill vara där och sen inleder CJG med att ändra namn på magasinet till Kral & Goth ist...."idag får det heta Kral & Goth" Vafan är det frågan om?!

Angående Dalkurds nya tränare så fick man ju givetvis rätt. Det roligaste är ju att dagen efter jag la ut mitt senaste inlägg, så har CJG kopierat det rakt av i stort sett. "Ryktena säger Sjöö", "Jag har aldrig trott på Lasse Ericsson" osv osv osv.....Du trodde på Lasse Ericsson ifrån första början, så lägg ner och bara erkänn att du är värdelös ist!

Nej nu lär jag jobba vidare era papper...



//Maskinen


Kommentarer
Postat av: R

Driver du med oss? Eminem och Jay-Z. På samma gång? Em:s Recovery är ju helt galen. Herreminjävlargud vilken konsert det kommer att bli.

2010-07-09 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0