Borlänge - ryktenas stad - shit town

Fick för ett par veckor sen höra bland dom sjukaste ryktena någonsin. Ryktet säger följande: att jag (Maskinen) har en medelålders man som kommer och har sex med mig på 45:an på regelbunden basis. Nu ska jag avskriva ryktet direkt och säga att det stämmer. Vem har inte en medelålders man som kommer förbi på regelbunden basis och knullar lite år 2010?!

Har talat lite med några utav mina kontakter angående vad som hände innan Jay-Z Young Forever under spelningen på P&L. Två oberoende av varandra säger samma sak. Det var meningen att Beyoncé skulle ha kommit in och sjungit "den lugna slingan" i låten, men ett tjafs bakom scenen satte stopp för detta och istället fick vi se den sjukt värdelösa tjejen komma upp och våldta låten. Den stenhöge killen som gick runt på scenen under låten, han har jag inte mycket över för. Till alla er som trodde att det var Alicia Keys som sjöng i Empire State Of Mind.......är ni helt jävla blinda eller?!

Som jag nämnde i tidigare inlägg så blir det Jay-Z och Eminem på Yankee Stadium i mitten på september. Det kommer även att bli en USA-resa nästa juni, då med destination Miami. Lebron James förkunnade inatt att han joinar Wade och Bosh i HEAT kommande säsong och allt talar för att jag och den vite negern "BP" Nilsson dyker upp i Miami lagom till finalspelet nästa år. För där kommer Miami Heat att vara....det finns inget annat.

Kan bli att ta en tur till England nästa vecka för att inhandla en olåst Iphone 4. Jag är ju inte så keen på att ge upp mitt världsabonnemang hos Comviq ändå. Så är nån sugen på att haka på till England på en 24-timmars, så säg till isf.

Hur ser kvällen ut då? Det vet egentligen bara CJG, men det kan bli nån kall med V2 och Frappe (HP) kanske....

Peace out niggaz



//Maskinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0