Fina dar

Äntligen får jag uppleva vad som kan framstå som fina dar i min värld. Vad är det nu då? Jo, endast 76 timmars arbete på 4 dygn, vilken semester i mina ögon. Så nu ska jag verkligen passa på att njuta! Att börja passet med 3 timmars vedbärning är ungefär som att ni dödliga skulle få en trerätters serverad samtidigt som du har en liten thaia som sitter under bordet och ger dig en "Hellooooooooo massaaaaaaaaaaaaage" med Happy ending. För att ni tjejer ska förstå, så är det som att ni skulle få obegränsat med deg att gå ut och shoppa för i Milano eller New York. Så då förstår ni hur fina mina tre första timmar var idag.

Hörde även en sk drömkommentar på jobbet idag. "Jag gillar smala tjejer och när folk pillar på mig, då faller jag" Blev en liten paus i vedbärandet och ett litet fniss på det.

Nautilus ansikte utåt har i veckan skrivit på ett nytt ettårskontrakt med just nämnda Nautilus. Första passet avverkades igår, dock var inte den mycket välkända gubben där för att dra några mycket lama skämt. Vet inte om jag saknade det eller inte.

Min polare Adil har äntligen tagit klivet ut ur garderoben och inte nog med det så har han startat en blogg för alla som är homosexuella. I mina ögon är det sjukt starkt gjort och att han även går ut med bilder på sånt han har gjort, sånt ska hyllas.
http://adilo.blogg.se/




När man jobbar så pass mycket som jag gör, så tjänar man givetvis mycket pengar oxå. Så vad kan man göra för mycket pengar? Jo man kan köpa fina och dyra prylar. Så därför har Maskinen beställt ett lyxspa för året runt-bruk utomhus som dimper ner i december. Frågan är ju dock när jag ska ha tid att bada i det? Här nedan får ni en bild hur spat ser ut uppifrån.



Årets sista avsnitt av fotbollsmagasinet Goth & Kral lades ut på dt.se under dagen. I detta avsnitt så har dom satt ner Gothen i vad som ser ut att vara en liten fåtölj. Jag var tvungen att fråga folk med insyn i detta vad det var han satt i. Det visade sig att det var en fyrsitssoffa.

När vi ändå är inne på dt.se och ni som har funderingar på om ni ska livet av er eller inte. Läs Ronnie Carlssons domarblogg, så behöver ni inte fundera längre. Det enda ni behöver fundera på efter det är hur ni ska göra det. Hoppa, hänga, gasa eller skjuta. Jag känner att en mix av alla dom fyra inte alls skulle vara fel i detta läge. För alla er otekniska osv, så ska jag göra er en tjänst och länka här nedan. Bilden är tagen ifrån dt.se, så slipper det bli något tjafs om rättigheter osv!

http://www.dt.se/sport/domarbloggen/




Nu är det endast 71 timmar kvar, rena barnleken för en arbetarkarl!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: SoundKG

Fantastiskt!

2010-11-12 @ 19:03:07
Postat av: Sandra

Hur gammal är du? 13? Löjligaste bloggen jag skådat ... Dags att börja leva livet i förhållande till din ålder? Genom att kolla på bilderna borde du åtmistonde passerat 35 års strecket ...

2010-11-13 @ 11:58:45
Postat av: Maskinen

Ditt inlägg är sjukt osammanhängande. När du lär dig att stava till åtminstone och lär dig att skriva ihop ord, så ska jag fundera på det...

2010-11-14 @ 13:13:34
Postat av: Sandra

Svårt att ta kritik? :)Du är obehagligt löjlig ... Måste vara jobbigt att ha ett så trist liv att du måste lägga ner så mycket tid på andras ... Och "Maskinen", nästan ännu löjligare ... :)

2010-11-14 @ 15:19:31
Postat av: Maskinen

Älskar kritik, när den är konstruktiv..

2010-11-15 @ 09:06:28
Postat av: Anonym

Tror inte man kan ta konstruktiv kritik när man befinner sig på din nivå ...

2010-11-15 @ 16:56:40
Postat av: Maskinen

Ett par nivåer över menar du

2010-11-16 @ 15:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0