Super Bowl XLV

Ja inatt är det äntligen dags för det jag rankar högre än tex CL-finalerna. Strax efter midnatt så är det avspark i den mäktiga Cowboys Stadium, Dallas, Texas! Det sköna med detta evenemang är att det egentligen inte spelar nån roll vilka lag som deltar utan det är fullständigt magiskt ändå. Har ju haft mycket fina rapporteringar vid tidigare Super Bowl-tillfällen, men tyvärr så kommer jag att befinna mig på jobbet inatt, så det kommer liksom inte finnas något roligt att rapportera om.







Fick nån konstig idé om att jag skulle börja läsa bloggen ifrån början i januari 2009 igen här i fredags och det har jag absolut inte ångrat nånstans. Det är helt sjukt bra läsning och det är helt otroligt att jag inte har vunnit priser för den här världsbloggen. Så för er som inte har läst bloggen ifrån första början, gör det nu! För er som har gjort det, gör det igen! Då läser ni ju givetvis nerifrån och upp så att ni får inläggen i rätt ordning. Så när ni har läst detta, börja om ifrån början och ni kommer att få en helt fantastisk söndagkväll innan Solsidan börjar vid 2000!



//Maskinen™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0