Välkommen till Dagcentret dt.se

Trodde aldrig att jag skulle ta dessa ord i min mun, men nu måste dom komma. - Jag saknar fotbollsmagasinet! Jag vet inte riktigt varför jag gör det, men det kan bero på flera olika orsaker. Det kan bero på att hockeymagasinet och dess programledare domarbloggen är så oerhört dåliga samt att han sitter inne med ett sk radioutseende dvs att man inte ska vistas framför kameran. Det kan bero på att Gothen låg så oerhört sexigt i vad som såg ut som en liten fåtölj men som visade sig vara en extra stor tresits när han gästade hockeymagasinet och helt sonika tog över programmet. Det kan bero på att jag saknar Gothens fantastiska kroppsspråk med händerna samt den lilla dansen han bjöd på i slutet av förra säsongen. Kan även vara så att han tappade balansen en kortis så att det såg ut som en vinnande dans ifrån Studio 54. Men den största anledningen till att jag saknar det så oerhört mycket, är ju när han är hela idrottsklubben Brage när dom har lyckats få med sig en pinne utav Peking på Nya Parken. Ni minns alla den magiska nicken mot kameran 3.32 in i den episod, som sedermera skulle bli ett utav dom klipp det talas om mest av allt i denna internettid.

Gothen är annars det STORA samtalsämnet när det tas en fika på Kupolen, ja tillsammans med domarbloggen då såklart. Domarbloggen aka RC som dom skriver på sidan. Diskussionen som har förts tillsammans med Fat-Frank, Brage samt Gladiatorn, är vilken status denne RC har på Dagcentret dt.se. Här är vi lite kluvna faktiskt. Vi måste nog tyvärr vara realistiska och inse att han är apan som känner alla, men ingen känner apan. Drömscenariot hade dock varit om han hade kommit inglidandes en 25 minuter sen på morgonen, allting stannar upp, alla blickar mot honom då han börjar gå mot sitt enorma kontor längst in, tjejerna slickar sig runt munnen samtidigt som RC drar handen genom sin stekarfrilla kör blinken mot puddingen till höger samtidigt som han kör "pistolen" med handen mot Gothen och trycker av med efterföljande bortblåsning av låtsasröken ifrån skottet. Nu går vi inte helt miste om detta, då det är Gothens dagliga entré jag beskrev här ovan! Ännu en anledning att sakna fotbollsmagasinet. Gothen är den självklare ledaren på detta DC, det är inget snack om det. Det bevisade han ordentligt den 20:e oktober 2010 när han sa till RC att "Du behöver ingen ny höft. Du behöver en ny hjärna"! Vilken chef han är! Nedan har vi länken till låten han äntrar DC till varje dag.

Gothens introlåt



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: C

"The Spööcchell vann"

2011-02-11 @ 14:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0