Respiratorn är avstängd

Äntligen! Hade vi andra fått bestämma så hade vi stängt av respiratorn för längesen, men nu fick Adil bestämma själv hur länge den skulle vara påslagen och tyvärr för honom och för alla andra, så valde han att hålla den konstgjorda andningen igång alldeles för länge. Men nu är det äntligen slut på det tröttaste vi någonsin har läst. Det kan inte vara meningen att man ska bli så sjukt hjärntvättad av denna gay/smink/outfit/fotoblogg, att man tycker att domarbloggen ska få något slags pris för bästa blogg. För så bra har den varit i jämförelse med gaybloggen. Nu vet vi ju alla hur dålig domarbloggen är och när den framstår som en världsblogg i jämförelse med gaybloggen......hur dålig är den då egentligen?!

När vi ändå är inne på domarbloggen, så misslyckades han med att ta en plats i domaruppställningen under helgen. Peter Johansson gjorde sin 55:e raka Forssacup och var precis lika dålig som vanligt och då ska ni veta att Johansson är Collina jämfört med domarbloggen. Nu ska vi inte bara prata skit om domarbloggen, utan han knöt näven i byxan när han fick veta att han inte skulle döma i helgen och gjorde (hör och häpna) denna världstid på kilometern i helgen 14 min 57 sek. Ja tro det eller ej, men han gick under den magiska 15-minutersgränsen på 1000 meter....en världstid! CJG svarade upp på detta genom att göra 14 min 52 sek på km med bilen.

Vallade förövrigt ut Rajraj på huset i helgen. Efter att jag hade bjudit honom på 4st 6:or, så frågade jag honom om det inte var dags för honom att bjuda på nånting. Sjukt grinig gick han till baren. Jag tänkte att nu måste jag ju med, annars blir det ju nå skit. Ställer mig en och en halv meter bakom honom när han skall beställa (han har ingen koll på att jag är där). Två groggar, säger Rajraj. Fyror eller sexor svarar bartendern. Fyror svarar snålwerner då och då blir jag tvungen att kliva in. Nej nej nej, sexor ska det vara säger jag, varpå jag får se det största KF:et någonsin ifrån Rajraj. Man trodde att man drömde när man hörde "fyror" ifrån årets Serik 2003 eller vilket år det nu var.

På tal om huset, så ringde Sound KG och tjatade ner oss tidigare på huset. När vi väl kommer in, så visar det sig att han har gått hem med sin flickvän vid en 2145 ungefär. Sms:ar och ringer honom utan framgång. Helt sjukt! Nej, vilka är jag och Rajraj?!

Har även insett att badhus måste vara himlen för gaypeople som inte kan få naket på egen hand. Det är vidrigt vad folk det är som bara går dit och badar bastu för att få kolla på pojksnoppar. Man tror man drömmer!

Jobbet kallar...peace out!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: SoundKG

vilket felsurr. Jag stängde stället.

2011-01-31 @ 15:52:24
Postat av: Maskinen

Jag finkammade varenda mm av huset och då ingår hotellet samt damtoaletterna...

2011-01-31 @ 17:26:14
Postat av: SoundKG

Onödigt... när du bara hade kunnat slagit en signal! ;) eller varför inte dragit iväg ett sms...

2011-02-01 @ 00:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0