BB

Frågar du Höstformen så skulle han svara Borlängebocken, vilken vi alla andra vet inte existerar. Frågar du någon annan så svarar dom garanterat Big Brother. En sak ska vi klargöra direkt, att hade jag ställt upp, så hade jag pissat hem skiten precis hur enkelt som helst. Men eftersom dom bara släpper in idioter så var man ju indirekt diskvalificerad direkt. Jag trodde att jag drömde när jag läste deltagarlistan för första gången och såg namnet på en utav dom som jag hatar mest i detta liv. Tobias Holm....vilken jävla fitta. Ni som ens funderar på att säga något annat.....låt bara bli och bespara oss erat jävla fjortissnack. Skulle kunna skriva ett helt specialarbete om denne Holm ända tills jag såg första programmet och Nicky "fucking jävla" Sthlm kliver in i studion. Vafan är det frågan om?! Det är väl det jävligaste spektakel jag har sett i hela mitt sorgliga liv.

Som ni ser på namnet så tror han ju att han är Sthlm. Tro mig, det är han inte...inte nånstans...ska dra ett par citat här nedan som den största mytomanen någonsin har dragit inne i huset. Dom är förövrigt plockade ifrån den sida han lyckades få skapad till sin "ära" under den korta tid han spenderade därinne. Nicky Sthlm

"Jag var luffare för några år sen, jag hade inte ens en nyckel till en lägenhet. Jag bodde på en strand nere i Falsterbo"

"Jag kan ordna så alla här inne får fulltidssponsor på kläder..."

"Vet ni vilka som är The kings of blues? Beatles."

"Jag har haft en BMW M3, en 05:a. Men den har jag inte kvar" *I själva verket har han inte ens körkort*

"Vet ni vad det värsta är? I Ryssland behöver man operera in ett mikrochip för att kunna gå in på vissa nattklubbar."

"Jag är ju van vid kändisskapet redan, är vädligt känd och stor i stockholm"

"A-kändisar känner jag 20-30 privat iallafall. Och B-kändisar känner jag allihopa. Alltså, jag har hängt i de där kretsarna."

"Nej, jag kommer inte få storhetsvansinne när jag kommer ut härifrån. Jag är ju redan känd, jag dansar, driver nattklubb och så... I samhället kan jag charma många."

"Jag dricker bara öl. (Dagen efter), Jag dricker bara Whiskey"

"Simon: Vilka är de sju underverken? - Nicky: Berlinmuren"

"Jag kan rappa"


Skulle kunna hålla på hela natten, men ni får läsa vidare på den sidan jag länkade till längre upp. På tal om den sista kommentaren att han kan rappa. Jag ska låta er bedöma själva här nedan..

Det verkar inte gå att bädda in klippet så jag får tyvärr länka igen.

Rap?


Domarbloggen då? Jo precis lika dålig som vanligt. Fast det har varit väldigt få uppdateringar på slutet, vilket får anses som ett lyft. Han hade fått ett "hedersuppdrag" då han skulle få gå på linjen i en dammatch. Hur dålig är han egentligen är ju frågan, samtidigt som en ny fråga poppar upp i huvudet...hur dålig är egentligen damfotboll som tvingas ha honom som domare?!

Det är fler än jag som längtar tills Gothen kör igång fotbollsmagasinet dt.se igen. Det ryktas om nytt stuk och ny inredningen i studion. Det ni inte ska bli förbryllade av när det väl börjar är om dom skulle sitta ner i studion. Nej dom sitter inte i en varsin fåtölj....ja ni gissade rätt, Gothen sitter i en fyrsitssoffa även om den ser ut som simpel fåtölj med dåliga ben, som ser mer kobenta ut än Rodneys i BB-huset.

Angående köttfärslimpstjuven, så har det spårat ur totalt. Det som verkade vara ganska oskyldigt plockande av limpa, har istället visa sig vara bland dom största kriminalhärvorna någonsin. Undrar när Beng(t)en ska gripa in...


Här nedan ser vi Tobias Holm med en kuk i ögat och allra längst ner så ser vi den största fittan ever(?) Niklas Frantassiev när han hatad av hela Svedala flyger ut ur huset. Hela Sverige hånskrattar har aldrig passat bättre....förutom när vi läser domarbloggen då....och Adils blogg då..tack gode Gud så har en utav dom lagt ner pisset..



//Maskinen™






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0